Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 18 października 2014 o 19:46:25 przez defdef
Polecamy
Claudienn
Claudienn 21 kwietnia 2015 o 21:52:30
Głosy: 0

Ja bym go przygarnęła ♥

Zobacz jeszcze

Dodano: 14 listopada 2017 o 12:39:08 przez sin
Dodano: 27 września 2016 o 16:03:53 przez sin
Dodano: 11 listopada 2015 o 17:06:01 przez BeeF
Dodano: 06 czerwca 2015 o 09:56:01 przez ogorekplatoniczny.
Rób po 2 serie każdego z ćwiczeń 3 razy w tygodniu (np. w poniedziałki, środy i piątki), a pierwsze efekty zobaczysz już po trzech tygodniach. 1) Z boku na bok. Stań w szerokim rozkroku i zrób półprzysiad. Ugnij lewą nogę, przenosząc na nią ciężar ciała i jednocześnie prostując prawą. Następnie przenieś ciężar ciała na prawą nogę, przesuwając pupę najniżej, jak możesz. To jest jedno powtórzenie. Zrób jeszcze 11–19. 2) W górę i w dół. Stań w niewielkim rozkroku, opuść ręce wzdłuż ciała. Pochyl si
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 10 kwietnia 2015 o 17:53:16 przez RoundHere
Dodano: 26 stycznia 2015 o 15:02:22 przez lorenzo8
Dodano: 30 lipca 2014 o 16:26:06 przez RoundHere